Eduskuntavaalit 2019

Vaalit käyty, kokoomukselle hyvä tulos!

Emilia Koikkalainen kiittää!

Kiitos 737 kertaa, kiitos jokaiselle äänestäjälle luottamuksestanne. Kertakaikkisen upea ja opettavainen matka. Nyt ollaan saavuttu välisatamaan. Kiitos Kokoomus-joukkueelle, kanssaehdokkaille, piirin huoltojoukoille ja valmennusjohdolle. Kiitos avusta Keuruun tiimille, erityisesti Marja, Heikki, Kati, Ali, Irma. Erityisesti Hanna, kiitos. ♥️ Kiitos Iinalle venymisestä. Kiitos kaikki, jotka autoitte matkalla tavalla tai toisella. ♥️

Ilman vankkaa kotitukea ei tämäkään olisi ollut mahdollista: kiitos äiti ja isä Voitto-koiran hoitoavusta. Kiitos Aleksi, kaikesta. ♥️
Nyt pistetään pää tyynyyn kiitollisena saadusta mahdollisuudesta. Tästä on hyvä jatkaa luottamuksen rakentamista.

******************************************************************************************************************************

Emilia Koikkalainen valmiina eduskuntaan!

Huopakauppias ja aktiivinen maailmankansalainen Emilia Koikkalainen eduskuntavaaliehdokkaaksi

Keski-Suomen Kokoomus ry on asettanut Emilia Koikkalaisen eduskuntavaaliehdokkaaksi. Keuruulla asuva 38-vuotias Koikkalainen on Koskenpään Huopatehtaan omistaja ja yrittäjä.

Emilia Koikkalainen