81 Mörsky Janne

ikä 57,  liiketaloustradenomi

Hyvinvointi on parasta
taloudenhoitoa!

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

OLEN TOIMINUT pitkään metsä ja  elintarviketeollisuudessa  niin tietohallinto-, talous kuin myyntitehtävissäkin.

SYTYN  LUVUISTA  ja  numeroista. Olen tehnyt tehtaille virallisia budjetteja  satojen  miljoonien  edestä  ja  osaan  lukea  sujuvasti talouslukuja.  Useimmiten  asioihin  perehtyessä,  teen  itse  omat  laskelmani  virallisten  tietojen oheen.

HALLITUSKOKEMUSTA  on  kertynyt  niin  osakeyhtiöissä  kuin järjestöissäkin. Minut tunnetaan  jämptinä  ja  luotettavana  tekijänä. Ollessani vapaalla työelämästä tuen nuorisoliikuntaa toimien  liikuntaryhmien vetäjänä. Olen ollut mukaa rakentamassa yli 200 isoa kilpailutapahtumaa vapaaehtoisena. Näiden yhdistysten tapahtumien kautta yhteisömme ovat toimineet niin nuorisoa kuin myös paikallisia elinkeinojakin tukien.

VEROKUORMA kuntalaisille ei saisi muodostua kohtuuttomaksi, kun turvaamme hyvät peruspalvelut Keuruulla. Olemme kuntamittarissa  mediaanin  alapuolella  taloudessa.  Tämä  edellyttää myös  terävää  elinkeinoelämän  kehittämistä  laskevan  asukasluvun hillitsemiseksi. Hyvinvointipuolen satsaukset ovat suotavia, koska  ne  tukevat  kuntalaisten  terveyttä  ja  vähentävät  sairastamista.  Nuorten  motivoitu  liikuttaminen  on  tärkeää.  Tuloksia syntyy tiimityöllä kunkin yksilön erityistaitoja hyödyntäen. Näin on ollut myös meidän nuorisourheilun yhteisöissämme, joissa toisiamme täydennämme.

Käytä äänioikeuttasi!