84 Teppo Jani

ikä 46, yrittäjä

Polkujen  avaaja

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

OLEN KEURUULAISTUNUT Jani Teppo. Perheellinen: puoliso, kaksi lasta ja kaksi koiraa. Keuruulla olen asunut 14 vuotta. Toimin yksinyrittäjänä.  Yrittäjänä  ja  osakkaana  olen ollut 20 vuotta eri toimialoilla ja yrityksissä. Itselläni on monialayritys.

TULEN  LAKEUKSIEN  keskeltä  maitotilalta  Nivalasta,  jossa  olen  oppinut  tekemään monenlaisia  työtehtäviä  ja  ratkomaan  ongelmia. Kotikasvatuksena olen saanut oppia luottamustehtävistä ja politiikasta.

OLEN  AKTIIVINEN  VAIKUTTAJA  ja  tekijä: yrittäjäjärjestössä, polkupyöräilyn ja retkeilyn edistäjänä Keuruun Ladussa. Olen myös usein auttamassa erilaisissa kehittämisprojekteissa, virallisissa ja epävirallisissa.

VALTUUTETTUNA USKON  minulla  olevan  paljon annettavaa tietämykseni ja kokemukseni kautta. Työssäni toimin asiakkaiden liiketoimintaa ajatellen - valitaanpa tietojärjestelmiä, työpisteen toimintamalleja tai tehdään messujen analyysiä. Ymmärrän monenlaisia toimialoja ja eri kokoisia yrityksiä. Toimin usein “tulkkina” asiakkaan ja asiantuntijan välillä.

LÄHIPIIRINI KAUTTA näen monenlaisia maailmoja. Isoja ja pieniä - kaikilla meillä on samoja haasteita ja onnistumisia, skaalan vain vaihtuessa. Kunkin maailma on arvokas.

KEURUULLA ON VAHVA vapaaehtoistyön kulttuuri ja tätä haluan olla tukemassa omalta osaltani.

KUNNAN TEHTÄVÄNÄ on luoda mahdollisuuksia asukkaiden viihtymiseen. Kunnallispolitiikan täytyy voida poistaa esteitä omalta osaltaan, jotta pääsemme  maaliin.  Keuruulla  onkin  puitteet  virkistävälle  kehittymiselle,  kun vain annamme itsellemme mahdollisuuden.

Autan näkemään mahdollisuudet!

Tutustu minuun: